|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Post subject: A - New Death Knight application from sanctuz Posted: Mon Feb 22, 2010 4:18 pm |
|
Application:<br> Name:<br> Class:<br> Level:<br> Race:<br> Alder?<br> Hvor kommer du fra / bor du?- Kongsvinger, bor i Oslo nå.
<br> Har du lest igjennom Drakengaards regler, og godtar å følge dem?<br> Hvilken talent distribusjon (spec; f.eks 0/16/55) skal du raide med og hvilken er din dualspec talents?- http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Deiligk%C3%A6r
er 17/0/54 atm i påvente av 2x t10 pieces. Har frost dw dps offspec, er villig til å specce om for blood om det er behov for AP buff etc.
<br> Hvorfor søker du Drakengaard? Har du noen forventninger til guilden?- Søker hit for å finne noen å ha stabil progress med, pugs er relativt random.
Forventninger er vel at det rom for å gjøre feil uten at man driter ut noen eller kjeftsmeller av den grunn. Alle gjør feil men man lærer bedre av konstruktivkritikk enn kjeftsmell etter min erfaring. Utover det forventer jeg vel bare at det er en gjeng hyggelige folk som jeg kan raide med og knerte noen skumlinger med 
<br> ...Og hvorfor skal Drakengaard velge deg?- Er aktiv og forsøker alltid å gjøre best mulig dps, stiller opp om folk trenger hjelp i dailies eller hva det nå måtte være. Ellers lager jeg lite drama, liker å tulle etc men innenfor rimelighetens grenser

<br> Kjenner du noen i Drakengaard fra før? Hvis ja, hvem?<br> Hvilke dager i uken kan du normalt raide, forutsatt at raidet starter 19:45 og slutter 23:00?- Kan raide de fleste dager, men unngår helst fre/lør kveld. Er det progress raid er det fint, men farmstatus er fint om ikke skjer i helgene.
<br> Er det noe som regelmessig kan forhindre deg fra å raide på kvelden? (F.eks fotballtrening, jobb etc.) - Nei, jobb og skole skjer dagtid.
<br> Hvorfor valgte du din class og spec, og hvilke talents / abilities anser du å være de viktigste?- Virket spennende når wotlk kom ut så tenkte jeg fikk prøve det. Likte gameplayet selv synet nok ble litt farget av generell OPness
var designated bloodhore for kawk/underground kosmonavts når vi raidet naxx/ulduar. Så ville prøve noe nytt nå som jeg har begynt å spille igjen. Viktigste talents for uh spec er vel ebon plague for raid buffs iguess.
<br> På hvilken måte forsikrer du deg om at du spiller på best mulig måte, og får ut maksimalt av din character? (F.eks simcraft, hvilke forums du leser på etc.)- Leser diverse blogs, og følger med på EJ forums, samt diskuterer litt med noen dk kompiser.
<br> Kjøper du de beste enchants og gems til ditt gear, og flasks og food til raid? ...eller holder det med nest best?- Kjøper det som trengs, penger er til for å brukes.
<br> Har du Ventrilo og DBM installert?<br> Hva er dine beste addons, og hvorfor?- DBM og power auras. DBM for warnings etc i bossfights og power auras for å tracke procs og slikt.
<br> Hva er din erfaring fra raid? List opp de raids/raidbosser du har fullført.- Raidet alt i classic, spilte lite i tbc så er ikke så mye å nevne. Wotlk så har jeg tatt ICC10 frem til bloodqueen og icc25 stoppet det på putricide. Toc10 og toc25 er også cleared.
<br> Kan du linke til en WWS/WorldofLogs fil over et raid du har deltatt i?- Kun raidet pugs og alt raids siden jeg startet opp igjen så har ikke tilgang til noe slikt.
<br> Hvis du er DPS; hvor høy DPS oppnår du normalt i et 10 mann raid og et 25 mann raid?- 7k+ dps på de fleste fights, litt avhengig av movement etc
<br> Er det noe annet du ønsker å formidle?- Har ikke raidet ICC25 på 2-3 timers nå pga forskjellige ingame grunner.
<br>
|
|
 |
Joined: Tue Sep 30, 2008 3:07 pm Posts: 793 Location: Drammen, Norge
|
Post subject: Posted: Tue Feb 23, 2010 12:33 am |
|
|
Accepted.
Kontakt en online offiser for inv.
_________________ You and me
baby aint
nothing but shamans, so lets
do it like they do on the discovery channel
|
|
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
| Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|

|
|